3.4.11

Bildag

Tjääna. Idag har jag städat, tränat och sökt massa jobb.... eller juste, inget utav det blev gjort. Däremot har jag varit bakis. Igår började kvällen hos Ewa där vi drack lite vin och hade det gött. Efter det så gick vi en sväng förbi judiska centret där det var fest. Aldrig varit där tidigare så säkerheten gjorde mig minst sagt förvånad. Så här i efterhand så förstår jag med innan Ewa berättade varför så förstod jag ingenting. Det var vakter i en glasbur och man blev instängd mellan två dörrar innan man fick godkännande om att komma in. Väl inne var allt som en stor hemmafest. Mycket trevligt! Efter det drog jag och Natti förbi Sturehof en sväng men sedan snabbt vidare till Kåken där vi hann hänga 30 minuter innan de stängde. Då vidare till Collage. Där träffade vi Olivia, Cornelia, KP, Jannie och hennes pojkvän. Det var skoooj! 
Syndade dock i taxin hem... Natti köpte godis och jag tryckte glatt i min fem bitar haha. Jaja, självdisciplinen kan ju inte alltid vara på topp. Inte hela världen.

Idag hämtade Jasmina mig och vi drog Södertälje för att hämta hennes snygga karl. Sen vidare till Ikea. Ikea i Kungens Kurva är ju helt vansinnig, det var nog sista gången jag åkte dit. Om man tycker att det är mycket folk på helgen på Ikea Barkaby så är det är fjärt i rymden jämfört med Kungens. Att folk åker dit är ett mysterium. 
Efter Ikea åkte vi till Heron City (saknade det lite nu när jag inte jobbade idag.. not) och gick in på Mio och lite andra inredningsbutiker. Mio alltså, den soffan som jag la upp tidigare är såååå fin! Den kommer helt klart stå i min lägenhet inom ett år. Ska bara hitta jobb och lägenhet först haha. 


Varför Peder hade mössa?


 Jo för att han hade en "bad hairday" enligt honom själv..



Juste ni har väl inte missat att min kära vän Jasmina äntligen fallit ner i bloggträsket?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar