24.4.11

Sista MM-dagen

Nu sitter jag framför datorn med Pelle, vår kanin, i knät. Även denna dagen på jobbet var urtråkig men direkt efter åkte jag till Olivias kompis där de hängde på deras takterrass. Hur nice som helst. Duktig som jag är så lät jag bli frestelsen (alkoholen) och körde hem vid nio. Morgondagen ska nämligen bli en både kreativ, spännande och härlig dag. Så energi behövs! Det är ju även min födelsedag imorgon!
Ska typ sova nu, ni vet när man är sådär pirrig över att gå och lägga sig så att det snabbt blir ens födelsedag eller julafton. Nu vet jag vad jag ska få i födelsedagspresent av pappa och Cilla och det är här jag är just nu så det är ju ingen jätteöverraskning som väntar imorgon haha. Jaja, alla måste i alla fall vara snäll mot än när man fyller år, och bara det är ju något att se fram emot!
Så ja, ses imorgon i någon park! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar