23.4.11

En helt vanlig fredag

MM Barkaby på dagen och lunch med Peder, sen hem för årets första grillning med honom och världens bästa Jasmina. Så härligt att man kan grilla nu, eller att Peder kan grilla nu. Han är nu utsedd till grillmästare och får i fortsättningen stå för all grillning. Mycket bra resultat! Till efterrätt hade Jasmina köpt jordgubbar, vit choklad och grädda. RÄTT GOTT!?! Ja, man får synda ibland, käkade även godis... någon slags hetsätning haha men gud så gott när man väl börjar! Inte okej... eller jo, det är fan okej ibland.

Efter det kom Peders kollega och vän Daniel (?) haha jag tror bestämt att han heter Daniel, har nog aldrig haft så svårt för att få ett namn att fastna. Men nästan helt säker. Trevlig prick det där. Vi ska gifta oss imorgon, pirrig! Visst det har gått fort, men känns det rätt så gör det! Hihi.
Jag, Anna, erkänner här att jag spelade spel ikväll... och gillade det! Dock inga spel-spel.. men först kortspelet 7:an och sen tärningsspelet Tio tusen. Tio tusen är ett spel vi alltid spelat uppe hos min farmor och farfar. Det är ett mysigt sällskapsspel typ.
Nu måste jag verkligen sova! Imorgon blir det jobb sen påskmiddag hos mamma. Längtar redan haha =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar