26.4.11

Morsorna på stan

Denna dagen har varit lite stressig. Eller ja, först tog jag en shoppingrunda och det var väl inte så stressigt men efter det. Kan dock börja med att berätta vad jag köpte. Först skorna som jag fick av pappa och Cilla i födelsedagspresent, köpte en storlek som jag tyckte kändes bra i butik men sen när jag kom hem, och hade skavsår från conversen, så känns de lite trånga så jag funderar på att ta med mig dem och prova en större storlek ändå. Sen köpte jag de där byxorna från Filippa K som jag pratat om tidigare. Inviger dem nog redan imorgon tror jag. Sen hittade jag ett par fina jeansshorts på H&M som är lite högre i midjan. Fina, fina!
Efter det så jobbade jag på DHS i två timmar, sen sprang jag upp till lilltjejen för att vara med henne i tre timmar och sen direkt efter det sprang jag ner till DHS igen för att stänga butiken. Första gången jag stängde själv, hoppas det gick bra, rätt nojig haha.
När jag var med lillan så mötte vi upp Olivia och hennes lilla vän Gustav och även Natti. Det blev en sväng till dramatentrappan och sen Humlan för att leka i lekparken.
Nu ska jag sova, blir en lång dag imorgon! Börjar med möte på söder kl. 08.00. Sen jobb på DesignHouse 09.30. Då det är mingelkväll på DHS på kvällen så får vi se hur länge jag blir kvar, men jag hoppas på att kunna gå rätt tidigt, runt sextiden i alla fall, så att jag kan möta upp mina kära vänner för en prellad AW. Alla som vill får slå följe, om det blir av vill säga. Det hänger på väder och humör! Tiden får utvisa. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar