5.4.11

Perfect day

Ja, denna dagen har verkligen varit perfekt. Först fick jag spendera lite tid med en av mina favoriter, världens bästa tjej på 15 månader. Vi gick till humlan och gungade och senare när hon somnat i vagnen strosade vi runt på stan i solskenet. Fönstershoppade inredning och mådde bra.
Sen blev det 40 minuter på bandet varav jag sprang 15 minuter. Det är inte mycket jag veeet men för mig är det de eftersom jag haft sååå svårt för att springa! Var helt slut efter men körde ändå 3x10 crunches. Körde först tio st med vikt på 20kg, sedan tio st med vikt på 25kg och sen avslutade med tio st på 27.5kg! Gjorde även mage på en annan maskin som jag inte vet vad den heter. Avslutningsvis gick jag långa djupa steg i trappan, typ som utfall fast i trappan medans du går uppåt. Det blev dock bara två trappor men jag siktar på stårrumpa till sommaren. så passa er! Skönt pass var det iaf. Efter gymmet drog jag till östermalmshallen och köpte min favoritsallad. Det var jag helt klart värd. Mötte upp Olivia och drog hem till henne för lite te och häng.
En bra dag helt enkelt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar