4.4.11

Frulle

Åh idag har jag städat heeela dagen. Varje gång jag storstädar så måste jag ändra på något, sätta upp en ny tavla, möblera om, ta bort något osv. Denna gången flyttade jag på sängen, ställde in en stol, satte upp en tavla och gjorde en liten kuddmyshörna. Nu saknas bara en matta, har så sjukt fult golv som jag måste täcka! Blir lite mysigare med matta också, framför allt eftersom det är iskallt i detta hus.



Jag äter ofta äggröra till frukost. Idag hade jag lite upptinad hackad spenat som jag drog i, det blev ett strålande alternativ till vanlig äggröra. Mycket smarrigt! Rekommenderas.

Snart kommer spanjoren hit. Vet inte om jag berättade om det men min bror var i Spanien en vecka nyligen och nu är det dags för spanjoren, som han bodde hos, att komma till oss. Min spanska ligger ungefär på lågstadienivå så det blir nog mest engelska. Kanske ska lära honom lite svenska också!
Lyssnade ni på min relaxplaylist som jag länkade igår? Gör det annars, lugnare kan man typ inte bli. Nöjd tjej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar