24.4.11

Klarblått

Nu sitter jag och preppar inför sista arbetsdagen med Kinect på Media markt. Hoppas på betydligt mycket mer folk men tror dessvärre inte att det kommer bli så. Mitt jobb är roligt, men inte när det inte är en kotte på plats. Kom igen nu, kom och spela Kinect och underhåll mig!
Kul att jag, över påsken, gått upp ett kg. Haha. Nu är påskafton över och det är dags att ta tag i mig själv igen. Inget godis Anna!

Imorgon ska vi, iaf jag och Natti, hänga i någon park och dricka lite alkohol och bara njuta. Kanske tar med mig kubb så kan man köra en match också. Tror Natti bjöd in ca 40 pers till eventet men det är bara jag som har osat. Riktigt roliga vänner har man. Det är som till mig födelsdagsfest, kul att inte ens hälften svarat. FUCKFACES! Men det är okej, jag och Natti kommer i alla fall ha en GRYM dag. Ni kommer missa nåt ;)



Tagen på obaren förra måndagen. Snodd från Emelie.

Nej, då ska jag väl göra mig i ordning då. Skoooj, oj så skoj. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar