25.9.11

Tips på recept

Halkade in på en blogg där bloggaren har skrivit jättemånga bra tips på mat utan kolhydrater. Gå in och kolla HÄR om ni vill ha tips!

Imorgon ska jag börja mitt nya liv. Vet att jag sagt det flera gånger om men NU gäller det. Jag ska återigen utesluta kolhyrater helt från min kost och så ska jag verkligen sätta igång med träningen. Idag känns det annorlunda, nu kör vi! Är ni med mig?

Dela med er av recept och tips på träning etc. Är vi fler som sätter igång och peppar varandra samtidigt så håller man det bättre! NU JÄVLAR! Är SÅ pepp! Minst 7 kg ska bort. Tror ni jag klarar det till jul? Klart jag gör. Jag ska uppdatera er dag för dag vad jag ätit och tränat. Lämna kommentarer på hur det går för er och vad ni gjort under dagen. Vi gör det här tillsammans.
KAN JAG SÅ KAN DU!




1 kommentar: