29.9.11

Att säga att jag varit sömnlös inatt

Är verkligen att överdriva, men det är jag ju ganska bra på. Däremot tog det låång tid för mig att somna, många tankar som snurrar runt. Skönt med en ledig fredag innan helgjobbet sätter igång!

Frukost idag blev yoghurt och te igen. Känner att jag måste variera mig lite mer men har så dålig fantasi. Där emot är ännu ett halvt kilo borta. Så ja, två kilo sedan i måndags, haha bra jobbat va?! Men som sagt, det är ju vatten som försvinner så det är helt naturligt, det är efter det som det går betydligt mycket segare. Men det är helt okej för min del om det fortsätter i den här takten. Då kör vi 15 kilo ner, när vi ändå är igång... skoja. Haha.

Jag troooor jag ska köra ett träningspass idag, fortfarande oklart. Får se hur jag känner efter jobbet! Tar med grejer i alla fall så är någon på, så meddela mig så peppar vi ihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar