1.9.11

Schitzoväder

Det har verkligen regnat och varit sol vart annat. Det innebär regnbåge, vaaackert va!


När jag var i Barcelona med tre vänner försökte jag få dem att varje vecka ha en dag, då vi ses och skvallrar. Så om det händer något under veckan får man inte ringa varandra och berätta utan då får man vänta till skvallerdagen haha. Jag tycker det låter mysigt och som en ypperligt bra idé då det är ännu en anledning till att ses minst en gång i veckan. Fick mindre respons på mitt förslag än jag hoppats på så då får jag skicka sms som dessa istället.

Jag ska skvallra lite idag, över telefonen, men i fortsättningen kommer jag propsa på att ha skvallerträffar. Mycket trevligare och roligare. Om man har dåligt minne får man väl skaffa sig en skvallerbok där man skriver ner punkter man ska ta upp när vi väl ses! Haha.
Någon annan som tycker det låter som en bra idé? Jag förstår inte vad som inte är bra med det hela. Låt oss skvallra mer! (I alla fall så länge det handlar om sitt egna liv, inte skvallra om saker som berör andra eller som någon sagt i förtroende såklart. Men det förstår ni ju!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar