28.9.11

Överraskningar

Oooj, fick just en SÅ rolig överraskning! Den gjorde helt klart min dag! Mer om det en annan dag :)

Tänkte att jag skulle skriva lite resultat så att ni blir peppade haha. Såååå här då.

Status på viktnedgång: -1,5 kg.

Jag väger mig alltid på morgonen innan frukost för att ha koll för när du ätit under dagen samt druckit (i mitt fall) massor av te på kvällen så kan du ju väga olika från dag till dag. Så det är morgonen som gäller.
Nu har jag redan tappat 1,5 kg. Men det beror nog enbart på att man tappar vätska i kroppen till en början, när man inte käkar kolhydrater. Men det är ju härligt att se resultat på en gång. Då var det bara 5,5 kg kvar då innan jag nåt mitt mål. Det kommer självklart inte gå lika snabbt som det första kilona men jag har bestämt mig så det ska bli så i alla fall!

Allas kroppar är ju olika så jag tror definitivt att det kan ta längre tid för vissa att se resultat men ge inte upp för det för jag kan garantera er viktnedgång om man så gott som utesluter kolhydrater i kosten. Framför allt i början, sen kan man lägga till liiite kolhydrater efter ett tag. Men hett tips är att köra en rivstart så att man kommer in i tänket och vanan att inte äta kolhydrater.


Nu ska jag äta frukost. Sjukt hungrig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar