18.9.11

Bra lunchtips!

Jag har ju tidigare dagar ätit mosat ägg med en klick majjo till frukost. Nu behövde jag ta något snabbt till lunch innan jobbet men kände inte för det vanliga. Så jag hackade istället två ägg, drog i lite majonäs och hackad gurka. Salt och peppar på det så är man hemma! Går snabbt och är gott och eftersom jag blandar i hackad gurka också så blir det lite mer tuggmotsånd. Kan sakna det ibland!

Ser väl mer eller mindre osmakligt ut på bilden såg jag nu haha, men men. Gott och en bra lunch! Till det - vatten såklart! Mängder av vatten! Rensar kroppen och är bra för hyn och allt annat du tänkas kan vara bra till. Då jag tycker att vatten är ganska tråkigt så dricker jag kallt vatten endast på morgonen och till mina måltider. I övrigt dricker jag te för att få i mig mer vatten. Det har ni nog redan förstått iof. Men ja, ett hett tips annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar