13.9.11

Nordic

Har ju länge älskat inredning. Min stil har varierat men jag har alltid älskat nordisk design. Just nu blir jag väldigt inspirerad av nordiskt, natur, klassiskt. Folk är så rädda för att blanda stilar men det är ju då det blir snyggast! Det för några år sedan hittade jag två långa pinnar, med lite grenar på, när jag var ute och sprang. Stannade upp och tog med dem hem. Sedan dess har de stått i vårt garage i väntan på att få agera krok i min kommande lägenhet. Alltid älskat naturen exklusive alla kryp och läskiga djur som befinner sig i den. Därför är det ju perfekt att ta in naturen i lägenheten, förhoppningsvis då utan djur.



Ygg&Lyng


Att ha stubbar som dessa som soffbord/pall skulle jag lätt kunna ha.


DIS Inredning






Design House Stockholm






1 kommentar:

  1. jag har den vänstra stolen som köksstolar hemma. Sjukt snygga :)

    SvaraRadera