7.9.11

Hemmaträning

Hade tänkt ta en PW idag igen, men vädret gjorde mig inte så lockad, så jag gjorde massor av övningar hemma istället. Faktiskt med hjälp av denna appen.



Tycker ändå att den funkar bra. Något att luta sig mot om man har brist på idéer osv. Sen kan man bestämma level som passar just den form du är i då. Jag blev riktigt svettig i alla fall (var tvungen att ta av mig tischan jag tränade i för att jag var så varm!!) så jag hoppas på lite träningsvärk imorgon!

Nu blir det till att hoppa in i duschen. Ska jobba en sväng sen fira en vän som fyllde år igår. Får se om det blir utgång eller ej, vädret är inte så tilltalande men jag börjar inte jobba förens tre imorgon så det det finns helt klart risk för att det blir en liten tripp ner på stauun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar