2.9.11

Utgång ja

Fasen, trodde jag skulle kunna vara hemma hos Carina och sen smita, då jag skulle låna bilen av min käre mor. Visade sig att min mamma inte kom hem idag, och att vi inte längre ska hem till Carina utan ut och käka. Farligt. Då är det inte lika lätt att smita haha. Inte för att jag inte ville gå ut, utan för att jag inte borde. Nu är jag taggad. Nu håller jag i mitt första glas vin. Ska självklart hålla mig städad då jag har ett jobb att sköta imorgon. Men ändå. Hade behövt ha en alkoholfri helg. Inte denna gång heller. Ikväll blir det klänning och high heels. Wooop. Ses i dimman!

Så här kan det se ut tiden innan jag ska ut!






3 kommentarer:

  1. åhh, kom o lek med oss i kungsan om du hinner! Mutti.show :) // julia

    SvaraRadera
  2. sjukt snyggt sminkad!! några bra tips för en nyfiken? ;) puss

    SvaraRadera
  3. Fasen va snygg du är Anna ;)

    SvaraRadera