27.9.11

MEN AAAAJ

Jävla skit vad ont jag haft i benet i natt. Läkaren sa att det inte skulle kännas om det inte var så att någon slog mig på benet. Det var en lögn. Vaknade i natt av att jag hade så himla ont. Nu är det bättre men det svider och stramar som fasen. BU!
Ska, trots att läkaren sa att jag inte skulle träna idag, ta en promenad. Det är ju liksom inte träning, det kan ju lika gärna vara så att jag har bråttom någonstans och måste gå fort, och det sa han ju inget om. Sen att jag har träningskläder och går i skogen vet väl inte benet om. Så det ska nog gå bra utan att stygnen hoppar ut.
(Det där skrev jag när jag fortfarande låg i sängen. Så fort jag ställde mig upp och började gå, så bestämde jag mig för att inte ta en PW idag. Aaaaj!)

Jäkla massa recepttips jag fick då, tack för det fuckers. Kom igen nu, jag vet att någon av er sitter inne på ett eller ett annat bra recept.

Nu kokar jag lite te, för det är jag värd. Ska nog äta lite yoghurt till frukost. Mmm! Drömde att jag proppade i mig godis haha. Panik! Nej, nu är jag SÅ taggad och tror inte jag kommer så mycket som ens titta på godis, förens jag gått ner mina 7 kg. Så känns det nu i alla fall. Men vi får se. Men som sagt, lite recept skulle helt klart hjälpa mig på traven för jag är lite slut på idéer.

Ni vet väl att jag skriver LCHF som ettikett varje gång jag skriver om mat? Det är bara att gå längst ner på sidan och i högra spalten och skriv LCHF i "Leta i den här bloggen". Då kommer bara dessa inlägg upp och där hoppas jag ni kan hitta lite recept och tips. Dock många av samma sort haha men ta en titt i alla fall!





Jag och min fleece-morgonrock. Sjukt skön!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar