17.9.11

Wooop

Igår tappade jag min telefon i marken igen. Så var denna också helt paj haha. Asså jag orkar inte. Tejpade lite på den så nu slipper jag glasflisor i örat i alla fall. Det är en bra grej. Mindre bra grej att mitt abonemang går ut först i mars. Dock försäkring, så där har vi en bra grej till. Får bara lämna in den lite snabbare än sist då jag gick med trasig telefon i flera månader.

På väg till jobbet nu. Fan vad kallt det är. Höstjackan ("Gösens kan" om iphone får bestämma..) får snart tacka för sitt och ersättas med vinterjackan, jag inte än äger.

Men om jag ska vara positiv. Köpte precis en take-away-te = mysigt. Man får ha på sig mysiga koftor och tröjor = mysigt. Man får mysa under en filt en hel dag framför en brasa om man vill det = mysigt. Om man bara lägger mankeln till så kan man faktiskt hitta massor av fördelar med att det är kallt.. Typ.
Shit vad jag spånade iväg haha. Flummig såhär på morgonkvisten!

Samtalet jag väntade som jag berättade om för någon dag sedan resulterade i ett spännande möte. Berättar mer om det någon annan dag!

Nej nu är det dags att jobba! Ha en bra dag i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar