25.9.11

What a night

Gårdagens bravader blev riktigt lyckat! Efter jobbet mötte jag upp Nathalie och hennes fd. roomie i Oslo. Blev en te sedan någon galopp. Svängde förbi Jacob en sväng innan det var dags att möta upp italienarna, Mirko och Antonio, för middag på Brasserie Godot. Mycket trevlig middag med lite champagne och vin. När vi käkat kom även Julia förbi på några glas.
Det gick inte en minut under middagen då jag inte skrattade, underbara människor! Spana bara in Mirkos zoolander-pose haha. Så bra!


Efter middagen rörde vi oss ner till Sturehof där vi mötte upp en drös människor! Några av oss drog sedan vidare till Sturekompagniet.

Nu ligger jag i sängen och tycker lite synd om mig själv. Var på en minipromenad så tro inte att jag legat här hela dagen. Faktiskt varit uppe och aktiverat mig (10 minuter). Dags för en film!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar