4.9.11

Myskompis

I lördags jobbade jag, sedan drog jag till Emelie där jag åt säsongens första kantarellsmörgos. Uhhhh tur att kantareller inte finns året runt måste jag säga. Fy fasen!
Emelie är den kompisen jag myser mest med. Min myskompis haha. Allt är alltid så mysigt med henne. Bra tjej det där! Förresten tror jag att hon börjar nappa på min idé om skvallerdagar. Jag visste det! Det är helt klart ett vinnande koncept. Nästa vecka börjar vi. Det vet hon dock inte om än. Inte heller de andra tjejerna, men de får helt enkelt infinna sig i detta nu.

Nu sitter jag i sängen och äter ballerina (måste passa på sista kvällen) och dricker vin. Haha. Är ju ledig imorgon! Men som sagt, imorgon åker träningskläderna på och inget onyttigt ska stoppas i denna kropp från och med imorgon. Jag längtar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar