21.9.11

Träningen ja

Ja, den ja. Vad sa jag, ny vecka, nya tag? Det har ju gått sådär. Fan jag är ju så sjukt sugen på att träna men vädret gör mig samtidigt brutaaalt otaggad. Jag veeet, finns inget dåligt väder bara.. men jag blir anti på en gång. Nu har jag dock pratat med Viktor (kolla in hans bilder!!) om träning och blir motiverad på nytt så fort man pratar med någon om det. Vi bokade in en träningsdejt i mitten av nästa vecka så tills dess måste jag komma i form haha. Nej, men det är alltid nice att träna med någon. Framför allt någon som är så pass vältränad som honom haha. Då vågar man inte slappa till sig utan då kör man verkligen tills man är helt slut!

Nu är naglarna målande så nu ska jag bara sätta på mig kläder och röra mig in mot stan. Sitter just nu i min rosa morgonrock, som ni kanske såg på tidigare inlägg. Hade jag inte skämts hade jag hellre åkt in med den på mig. Väldigt varm och skön men förskräckligt ful haha. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar