28.9.11

Haj haajj

I vanlig ordning varit på jobbet idag. Efter jobbet hade jag tänkt träna med Olivia som kommit igång med träningen. Men jag vill fortfarande inte reta stygnen som jag känner av lite. Där emot så känner jag att jag kommer kunna sätta igång snaaart. Till dess är det endast fokus på maten. Som jag självklart kommer hålla i när jag börjar träna också.

Dagens måltider då
Frukost: Två ägg och majonäs (otippat?)
Middag: Tomatsoppa

Blev ingen lunch idag då jag började vid tolv. Blev frukost vid tio istället så jag höll mig bra till middagen! Ägg är bra på så sätt, man blir verkligen långvarigt mätt! Sen är det dock viktigt att äta regelbundet för att hålla förbränningen igång, men idag hade jag inget val.

Snart är det tea-time.

Känner mig lite tom idag. Vet inte riktigt varför. Men alla dagar kan inte vara toppen, även fast jag ytterst sällan känner mig dooown. Kan väl inte säga att jag känner mig nere nu heller om jag tänker efter haha. Lite tom bara. Inte i toppen. MEN imorgon är en ny dag så då är det toppen igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar