5.9.11

Städning

Ja, håller på att städa, mycket nödvändigt. Mitt gamla rum är en endaste stor garderob. Kläder ööööverallt. Så idag är det rensning och städning samt flytt. Till rummet bredvid som sagt. Min mor vet inte om detta än, men om jag hinner klart får hon sig en överraskning haha. Ooops. Eftersom rummet jag flyttar till är mindre tänker jag att jag kommer hålla det mer städat. Jag är lite av en pedant i allt annat jag gör, och när jag inte bor hemma så är det rent. Men det är något med att man har ett rum. För det första är jag bara där när jag sover och byter om. Köpte en tv för väldans många år sedan, kan nog räkna på två händer hur många gånger den är använd. Är liksom aldrig på mitt rum. Vilket iof kanske är förståeligt då jag är 24 år. Haha. Sen har jag min garderob i gästrummet, så det faller sig naturligt att det är där jag ska bo, tills jag hittar något eget. Börjar verkligen bli dags nu alltså. Så ännu en gång - ÄR DET NÅGON SOM HYR/ ELLER VET NÅGON SOM HYR UT EN LÄGENHET (helst omöblerad och till ett vettigt pris) SÅ SÄG TILL!

Nej, nu tillbaka till det jag höll på med! Ha en bra dag! Ciaaooo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar