6.9.11

Sällskap

Denna tjejen kom till mig i morse. Oj vad jag har saknat henne. Hon bodde hos oss i ca 6 månader och man knyter sig snabbt till en hund. Framför allt när dem är så sköna som Penny-Lane. Just nu ligger hon i mitt knä och sover. Hennes huvud vilar på min ena arm vilket försvårar skrivandet en aning måste jag säga. Men det går väl an. Jag avskydde småhundar tills jag träffade Penny. Svårt att hitta en skönare hund faktiskt. Hon är grym!


Igår skrev jag ett helt inlägg som försvann. Mycket irriterande. Men i alla fall. Hjälpte Jasmina att flytta en skänk från hennes jobb till hennes nya lya. Första gången jag såg den och gud så fint det kommer bli! Jag tror jag ska låsa in Jasmina och Peder och sedan flytta in där själv. Ju mer man ser hur sina vänner fixar sina lägenheter/köper nya lägenheter så blir jag mer och mer panikslagen över att jag fortfarande bor hemma haha. Det är katastrof. Nu måste jag ha en inkomst som ger mig tillåtelse att flytta igen.

Till middag igår åt jag en god sallad med fetaost och soltorkade tomater. Till det massor av te, men det skrev jag ju igår. Lyckades sova hela natten utan avbrott haha. Bra jobbat ändå. Eller uttorkad kropp?
Idag ska jag städa och tvätta klart, och däremellan en promenad med Penny! Först lite te. Ciao.

1 kommentar: