6.9.11

Svält

Köpte en tekanna från DesignHouse Stockholm i somras. Har inte använt den förens nu. Jag älskar den! Så mysig!
Provar även mitt nya te som jag köpte för några dagar sedan. Grönt te med smak av söta bär. Haha. Tror det är för sött för mig, men det återstår att se.


Det var för övrigt någon som kommenterade om att det inte finns något att ta ifrån, om jag ska gå ner 7kg till. Men tro mig, det gör det haha. Jag vill absolut inte bli för smal, men det krävs mer än sju kilo för att bli det. Om jag på vägen känner att jag blir nöjd så stannar jag där, men just nu är 7kg mitt mål. Dooon´t worry! Det enda jag ska göra för att (förhoppningsvis) nå mitt mål, är att träna mer och undvika kolhydraterna. Simple as that. Ingen svält här inte! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar