21.9.11

Jävla skitväder

Nej juste, jag skulle vara positiv ja. Underbart med regn ändå! Finns ju inget bättre än att få vara inomhus när det regnar ute. Tända ljus och dricka te. Sen när man ska till bussen är det så härligt att gömma sig under paraplyet från alla fina regndroppar. Eller varför inte klä av sig naken och dansa?! Gör det bara! Älskar regn!




Är som vanligt inne på min femte kopp te haha. Varför vet jag inte. En anledning till att jag dricker så mycket te är nog för att det är så sjukt kallt här hemma. Sen är det bra för kroppen med mycket vatten. Rensar ut! Sen är det väldigt mysigt att sitta med en varm kopp i handen hela tiden.
Idag ska jag bara jobba en snabbis i stan. SÅ skönt efter min 14-timmarsdag igår (utan lunch också). Jurist eller liknande yrken är något som går bort alltså. Fy fan, man är ju helt slut när man kommer hem. Sen är det väl en vanesak också, men att stå upp och jobba i 14h är mycket. Men det som är jobbigast är nog egentligen inte att jobba, utan det är att åka hemifrån före sex på morgonen och inte komma hem förens efter nio på kvällen. Finns liksom ingen tid över till annat. Ja ja, det var en engångsgrej så jag ska inte klaga! (Känner med er stackare som har detta som vardag!).





Btw, jag har tagit sönder min lur igen. Fan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar