17.9.11

Jobb jobb

Idag var en bra dag på jobbet trots att kunderna knappt hörde vad jag sa pga min täppta näsa haha. Fick även oväntat besök av min favorittjej och min syster. Den lilla tjejen får mig att vilja skaffa barn på en gång, men så fort jag inser att man inte kan beställa en kopia så blir det plötsligt ointressant ingen. Kanske kan flörta till mig en adoption av henne istället. Ska se vad jag kan göra!






Efter jobbet gick jag och Jenny förbi marknaden som var vid Sergelrondellen. Rätt mysigt faktiskt. Men bara massa onyttiga saker så vi nöjde oss med att titta!




Hade planer på att åka till Jasmina ikväll men känner att det är en bättre plan att stanna hemma och bli friiiiiisk istället. Baaam. Blev inbjuden till en kväll hos Filip också (ni vet, han med snygga kroppen som jag la upp en bild på för ett tag sedan...) men samma sak där. Han bor iof närmare men det är ändå smartare att stanna då jag jobbar till och med nästa lördag. Måste hålla mig pigg.

Nu ska jag koka te. Blir nog tionde koppen idag. Mysigt! Hoppas er lördag blir rolig, festa lite åt mig!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar