2.9.11

Iittala

Juuste, har ju helt glömt att berätta att jag för ett tag sedan köpte en ny lampa. En sjukt snygg sådan. Har suktat efter den i flera månader och till slut slog jag till. Det blev den i silver. Mmmmmmm.


Sedan älskar jag ju mina muggar från Iittala. Jag har i övrigt svårt för möster, framför allt på porslin. Men just dessa älskar jag! Fick två stycken i födelsedagspresent och sen fick jag ytterligare ett tillskott i familjen på min kräftskiva, av fina Anna och hennes karl. Han hade försökt få Anna att inte köpa en mugg. Att det inte var någon rolig present. Men jag kunde inte blivit gladare haha. Underbara!


På kräftskivan fick jag även massor av fina blommor, Pol Roger och annan fin dricka, en bodylotion från Gucci (som luktar sååå gott så att jag funderar på att köpa parfymen), en godiskaktus haha sån man fick när man var liten ni vet, sjukt sött. Säkert något jag glömt nu, men blev så glad för allting! Och det var verkligen inte nödvändigt! Men TACK!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar