19.10.11

Kom igen kompisar

Det är verkligen underbar att jag börjar jobba klockan tre idag. Detta är min "helg" med endast tre timmars jobb. SÅ behövande! Man blir fasen trött av att jobba så många dagar i rad! Detta firar jag med att åka till gymmet om två timmar och träna tills det är dags att jobba.
Ska även fortsätta min tvättning från igår. Blev inte helt klar. Jaaapp.

Jag jobbar ju mycket kvällar. Slutar ofta åtta och som tidigast sex, förutom på helger då det är tidigare. Detta gör att jag åker direkt hem efter jobbet då jag är trött och hungrig. Dagarna då jag slutar sex borde vara de dagar då jag träffar vänner och hittar på roliga grejer. Men dessa dagar vill jag inget hellre än att åka hem så att jag kommer hem tidigt någon dag. Vet inte hur jag ska förklara men kort sagt så har jag blivit jordens tråkigaste tjej. Det lär ju inte bli bättre i vinter heller haha. Shit, jag skulle vara världens bästa toffel just nu. I alla fall om jag skulle bo ihop med min kille. Hade jag inte gjort det, hade jag nog varit jordens mest asociala flickvän.

Hade jag bott lite närmare mitt jobb så hade det nog varit en helt annan grej också. Det tar sån tid att komma hem på kvällarna då inte t-bana och buss är speciellt synkade. Har jag otur så kan det ta upp till en timma att komma hem, dörr till dörr. Blir trött bara av tanken!

Så åter igen, lägenhet någon? Hjälp mig här! Jag vet att det är någon som har någon morbror som sitter på tre eller fyra lägenheter, och som gärna vill hyra ut en av dem till jordens tråkigaste tjej, som inte festar, eller har ett socialt umgänge utan bara åker hem och lägger sig i soffan efter jobbet. Inte har Spotify premium eller vanan att ladda ner musik och alltså inte spelar hög musik.  Rökfri, och jobbar myyycket så hyran garanterat kommer in. Kan inte bli bättre!? Help me out! 



Ärligt, även fast man är ensam och det är sjukt kallt här hemma, så är det väl inte riktigt okej att gå runt så här? Haha. Osexigare kan man nog inte vara. Jag måste typ slänga min favoritmorgonrock och ersätta den med lite snygga varma kläder snart istället. Kommer vara ett svårt steg... Lär aldrig ens hända. Vi får väl se. Nu ska jag ta en dusch sen in mot stan och träningen! WOOOOPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar