19.10.11

Löpbandet!

När jag började träna på mitt gym så avstod jag alltid löpbandet. Provade några gånger men blev alltid väldigt yr så jag gav upp. Men sedan tvingade min vän Jasmina, om jag inte minns fel, mig att prova igen vilket jag gjorde. Istället för att stanna upp och känna efter började jag gå direkt efter att jag klivit av bandet. Vinglade på bra i början men det blev snabbt bättre. Nu blir jag inte det minsta yr längre och jag stormtrivs på bandet. Älskar att ta ut kroppen helt och när jag dryper av svett. Haha. Brukar först gå snabbt ca 7.4 i fem minuter, sedan springa i 15-25 minuter och sedan avsluta med fem minuter då jag höjt bandet rejält. Varierar mellan 10-14. Då får man självklart sänka tempot, annars trillar man av bandet utan tvekan. Den avslutningen måste ju bara ge mig lite röv haha.. så jäkla platt! Men den har faktiskt redan blivit lite bättre. Det är nog från alla trappor och rulltrappor jag går i.. hett tips! ;)


Efter träningen mötte jag upp Olivia för lite jobb. Blev en sväng till Humlegården. Kollade en lägenhet nu på kvällen, det lönar sig med dessa efterlysningar.. kom in två tips idag haha. Den jag kollade på idag blir det dock inte, det var korttidskontrakt och så vill jag så gärna slippa dessa byten när man ska åka kommunalt vilket jag inte skulle göra om jag tackade ja till den jag kollade på idag. Jag har ju hela tiden sagt att jag måste flytta innan 2011 är slut. Det börjar bli lite stressigt nu haha. Hoppas på att ni underbara människor hjälper mig lösa detta!
Bilden togs av en väldigt kort person så vi ser ju verkligen gigantiska ut. Det är iof ingen anledning till att jag ser ut som barbapappa i ansiktet haha.. Kanske blir ett litet träningspass imorgon också!
 Nu är det sovdags. Ny dag imorgon och energi är något jag verkligen behöver just nu! Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar