8.10.11

Goder morgon

Hej alla bakfulla vänner! Jag har sagt det förut men kommer säga det igen. Hemmakvällar är sjuukt underskattade. Så himla skönt att vakna upp vid åtta för att du är utvilad och pigg, inte för att du håller på att avlida av uttorkning. Nathalie presenterade sin idé för mig förra veckan. Den innebär att man max får vara ute i gång per månad och träna minst tre gånger i veckan. Jag hakade på den idén på en gång. Kalla mig tråkig i höst, men jag har sjukt mycket jobb, både helger och vardagar så att jag kanske skippar det här med utgång, borde jag vara ursäktad för!
Igår kom Catta och Jasmina över för lite Idol. Man sitter väl inte klistrad på samma sätt som tidigare år kanske, men det är kul att se. Vi åt lchf-pizza och blåbär med grädde till efterrätt.
Jag var sjukt taggad på pizzan men det gick sådär för min del. Blev snarare omelett typ. Jag gjorde enligt samma recept som Catta provat tidigare och resultaten blev helt olika. Men jag får väl prova någon annan gång också, och hoppas på godare deg.

Blev inget bak igår, men idag åker förklädet på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar