26.10.11

Min dag

Om det blev någon träning? Nope.. inte alls. Har dock fortfarande träningsvärk efter i måndags haha. Insida lår. Oj oj oj, maskinen som ser ut som en gynstol är riktigt bra för benen alltså. Helvette. Annars var det dåligt med träningsvärk efter senaste träningspasset. Får steppa upp lite tror jag. Ser fram emot min (hör och häpna) LEDIGA dag imorgon! Ska köra mycket träning, ska inte kunna gå på fredag!

Tillbaka till denna dag. Jag började dagen med att åka in till stan för att möta upp Jenny för lite shopping och en ceasarsallad till lunch. Mycket trevligt, när vi skildes åt hade jag dock liiiite för många påsar i handen. Svider lite i plånboken. Men det var bra och nödvändiga saker. Som alltid. Enligt mig själv i alla fall. Precis när Jenny sprang till jobbet kom Anna förbi. Anna har pluggat i Australien i tre år och är nu hemma i några dagar till innan hon lämnar oss igen, fast denna gången för Österrike. Hon gör allt andra drömmer om. Får leva ut den drömmen genom henne haha. Själv är jag kvar i Svea. Men jag gillart. Sjukt kul att se henne i alla fall.

Efter Anna så mötte jag upp Olivia för att jobba några timmar. Sedan åkte vi hem till henne där vi åt middag och kollade på YouTube hela kvällen hah.

Tre bilder som beskriver delar av min fina dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar