5.10.11

Slut som artist

Känner för övrigt att jag är slut som artist. På fredag har jag jobbat 24 dagar med totalt 2 dagar ledigt. Det är ju inga problem egentligen men man känner att man blir trött av det. Det tar på krafterna att inte få vila ut en hel helg till exempel och att jobba så många dagar i rad. Men jag ska inte klaga, bra att jag har mycket jobb nu. Om vi ska se det positivt. I helgen ska jag endast sova, plocka blåbär och bara vara.

Så, mat idag!

Frukost: Äggröra
Lunch: 1 avokado och 1/2 burk keso (125 g)
Middag: Blomkålsris med pestolax
Övrigt: 1/2 kanelbulle = ångest = heeelt onödigt = bättre att avstå!


Efter jobbet idag var jag och lillan med Olivia och Gustav i Humlan. Två personer som gör mig glad! Lillan och Olivia. I det sällskapet kan man inte annat än trivas!



Håller på att somna till "Loney Dear"s nya album. Mysig musik! Lyssna vettja!

Dags att sova! God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar