17.10.11

Sådär ja Jesper

Nej, såklart blev det ingen pw nu på morgonen haha. SÄMST! Men jag klarar inte av kylan (jag är ursäkternas konung...!). Ställde ändå klockan på 8 för att träna lite hemma samt baka knäckebröd. Det är en bra grej med att börja tolv. Jag har alltid tyckt att det är jobbigt att sluta sent för att jag kommer hem mellan 21.00-21.30. Segt och vid den tiden har jag inte speciellt mycket ork till att ställa mig och laga mat. Men jag får helt enkelt tänka om. Jag äter ju oftast keso och avokado till lunch. Jag ska försöka laga matlådor istället och börja köra ordentliga luncher och sen kan jag äta min avokado och keso på kvällen när jag kommer hem istället. Perfekt. Sen ska jag börja gå upp åtta när jag börjar tolv. Då hinner man med roliga grejer som bakning, träning (om jag någon gång lyckas) och andra nödvändiga grejer.


Jag ska ta med mig mina träningskläder i hopp om lite ork över efter jobbet ikväll. Jag vill ju verkligen träna så det borde ju inte vara så jäkla svårt att komma iväg?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar