31.10.11

Lya

Åh gud vad jag längtar tills imorgon! Nya butiken öppnar, så det ska bli riktigt spännande! Sen ska jag träna träna träna! Riktigt skönt ska det bli! Har fått mitt nya schema och det är riktigt träningsvänligt haha. Slutar bra tider.

Var på halloweenfest i lördags... riktigt äcklig var jag. Bilder kommer när Natti styrt kameran! Festen var rolig men jag och Natti fick av någon anledning för oss att vi skulle ut efter.. utklädda. Ja, folk kollade men vakterna verkade inte ha något emot att vi såg hemska ut. Obaren, Sturekompagniet och Spybar hann vi med innan jag hoppade in i en taxi hem.

Väntar på svar från en lägenhet inne i stan som jag verkligen, verkligen vill ha. Det ramlade även in ett sms från en vän som frågade om jag ville hyra deras lägenhet. Hoppas verkligen jag får svar så snart som möjligt från stanlägenheten så att jag vet om jag kan tacka ja eller nej till denna. Mina efterlysningar kanske gav lite resultat trots allt :). Hoppas.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla Gossip Girl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar