23.10.11

Kinect-event



En bråkdel av alla ballonger vi blåste upp. Helium är kul.
Idag har jag jobbat med Kinect. Det var faktiskt riktigt kul. Främst för att jag fick träffa så många gamla rävar jag jobbat med tidigare! Var något slags ett-års-kalas för Kinect som höll på Berns för kändisfamiljer. Dagen flög iväg!

Btw, snackade lite med killarna i Starwars-dräkter. Tydligen jobbar de ideellt för välgörenhet. De har sina egna dräkter som tydligen måste vara snarlika de riktiga som används i filmerna. Detta är ett krav för att få vara med i deras klubb. Där finns Starwars-fantaster som jobbar över hela världen med att närvara på event och i andra sammanhang. De tar inte betalt utan det enda de önskar när de tackar ja till jobb är att, företaget som anställer dem, skänker pengar till välgörenhet. Fint att kombinera intresse med välgörenhet!


Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon har jag massor av nytt jag ska lära mig på jobbet så jag måste vara klar i huvudet. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar