9.10.11

Eh

Om jag tycker jag syndade när jag åt en halv kanelbulle, vet jag inte vad jag gjorde igår haha. Alltså fyyyy fan. Detta är INTE okej och jag vill knappt dela med mig om det för att jag skäms. Där emot betyder detta att jag är desto mer taggad på att träna och vara nyttig kommande vecka. Det är ju en bra grej!

Igår var jag med mina tre systrar och min far. Tog det verkligen bara lugnt, åt en god sallad till middag, spelade "Tio tusen" (vilket är ett måste när vi i familjen ses) och kollade på film. Mysigt! En helt lugn helg betyder att jag sparat pengar vilket i sin tur betyder shopping idag! Kom hem med tre tröjor, ett halsband, ett litet nagellack och ett par skor. Allt bas typ. Allt jag köper nu för tiden är typ basplagg dock. Bättre på alla sätt!





Typiskt mig att ha halsduk på mig inomhus... alltid så frusen haha.

Väl hemma hos mamma köpte vi med oss en varsin sallad från pizzerian. Ingen orkade laga mat idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar