3.10.11

Puff

Joooo men visst är jag dålig på att uppdatera. Meen en sak jag är bra på är att hålla mig nyttig, jag har faktiskt inte misskött maten en endaste liten gång sedan jag började stenhårt igen (Om man inte räknar med lite 85% choklad, som man enligt lchf faktiskt får äta). Idag frågade Fiffi om receptet till min lasagne som jag gjorde i lördags. Lite senare ramlar ett sms in som löd: "GUD så gott!!!!!"
Tror det var ett bra tecken. Så jag var tvungen att göra den idag igen! Måste dock erkänna att jag inte blev lika nöjd denna gången. Hade ingen köttfärs och så hade jag lite för mycket cremé fraiche i. Men men, man kan inte lyckas med allt här i livet. Nästa gång blir den perfekt igen!

Idag shoppade jag lite på jobbet. SÅ glad för mina inköp! Den nedan samt en ljus och hög.

Imorgon ser jag fram emot att träna. Helt sjukt vad dålig jag varit på det! Imorgon blir det hårt, vare sig jag är sugen på att träna eller ej!

Förresten. Shit vad jag stör mig på folk som står i rulltrappan. Framför allt på dem som står till vänster och blockerar oss andra. Men även på de som bara står. Gamla eller skadade är ursäktade men resten? Varför står man bara? Varför går man inte. Enklaste vardagsmotionen som finns. Och alla ni som trängs för att kunna ta rulltrappan 10 meter när det finns en vanlig trappa bredvid. Blir lite äcklad av hur lata folk är.. haha. Men ärligt. Finns det vanliga trappor tar jag ALLTID dessa. Och idag var typ förstsa gången jag inte gick i rulltrappan och då hade jag mycket att bara så jag skulle bara slagit till alla jag gick förbi. Men sjukt stressande att bara stå. Nej, jag förstår inte. Börja gå i trappor samt rulltrappor för tusan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar