25.10.11

Tråkig blogg




Jag är glad idag. Det är fint väder och LÖN. Har varit pank ett bra tag nu så det känns verkligen sköönt! Första riktiga lönen kan man väl säga. Har dock en del saker att betala så det blir nog inte så mycket kvar av den haha men ändå. Skönt!

Träffade min vän Jacob på två vänners födelsedagskalas. För att citera honom "Anna, som vänner emellan, lägg ner bloggen, den är skittråkig. Bara bilder på dig själv och så. Det räcker nu!" Haha, därför har du ett gäng bilder på bara mig här Kakan! Ber dock om ursäkt för att min blogg är tråkig. Enda anledningen till det är att jag inte har något liv för tillfället. Verkar dock inte hindra er från att titta in här titt som tätt. Det uppskattas ;)

Oj oj,  nu går bussen om tio minuter. Måste dra.

1 kommentar:

  1. Kanske jag inte har nåt liv jag heller, men måste säga emot! Din blogg är verkligen inte tråkig!!!! Hoppas vi ses snart, puss på dig.

    //Westlife lova

    SvaraRadera