13.10.11

Vekling


Åh jag är sån tönt. Efter jobbet idag, åkte jag till St: Görans sjukhus för att låta min syster ta bort mina stygn på benet. Jag gnyr ju som en liten valp som inte fått mat på 3 dagar. Haha. Så känslig! Men det gjorde ont, eller egentligen var det väl inte värre än att epilera sig, men det gör fan ont alltså. Haha. Klen. Däremot blir man ju skraj bara man ser min syster i foppa-tofflor. Trodde dessa var förbjudna, men icke, de har inkräktat min familj. Obehagligt! Sen plasthandskarna haha.. fy! Kommer drömma mardrömmar!
Jag vet att Jenny njöt varje sekund över att hon fick skada mig utan att jag kunde göra något tillbaka. Det är säkert därför man vill bli sjuksyrra.. för att få tortera oskyldiga, hjälplösa själar som jag. Kanske.
Kanske inte.
Vem vet.



Glad tjej som överlevde besöket

2 kommentarer: