27.10.11

Free!!!

Detta känns uuuunderbart! Efter 18 dagars jobb i rad är jag ledig! Vill typ göra allt men samtidigt ingenting. Kan inte bestämma mig. Ska nog börja med att städa i alla fall. Ikväll kommer min söta kusin och hennes mamma upp. Så sällan man träffar dem så det ska bli väldigt mysigt!

Jag vill ju in till stan och träna massor på gymmet idag, samtidigt så har jag varit i stan 18 dagar i rad nu. Känns som det samtidigt skulle vara skönt att inte åka in. Kanske ska köra lite träning hemma. Det är ju minst lika effektfull, bortsett från springbandet som jag inte har hemma. Men styrketräningen kan man köra hemma och om jag inte har något emot regnet så kan man ju springa ute. Vi får se.
Jag skulle ju jobbat idag och söndag och nästa vecka också så egentligen var det 26 dagar i rad. Men jag lyckades byta bort söndagen och hade blivit dubbelbokad idag så jag fick frågan om jag ville vara ledig. Fanns inget annat alternativ än att tacka ja till den. Så skönt!

Började skriva detta inlägget när jag gick upp i morse men postade det aldrig då jag fastnade i det här:

Jag har ÄNTLIGEN fått ändan ur vagnen och gjort mitt första fotoalbum sedan digitalkameran tog över min värld. Gör det ni också! SÅ värt att ha bilder på er samt vänner och familj när ni är äldre. Kunna visa barnen? Gör det bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar