4.10.11

YES

Jag klarade det! Första dagen på gymmet på vääääldigt lång tid haha. Nu gäller det att komma igång och hålla i det. Redan bokat in mitt andra pass imorgon!

Jag fick sluta en timma tidigare än planerat vilket var aaaawesome. Jag bytte om till träningskläder på jobbet, för att inte känna att jag ville hem istället. Tror det fungerade. En bra grej att göra! Blev dock ett kort pass idag, man kan väl säga att jag värmde upp inför morgondagen haha. 45  minuter var jag där. Körde 25 minuter på bandet sen lite mage, ben och armar. Imorgon såååå!

Idag var det frestelsens dag. Först morgonmöte på jobbet där de bjöd på nybakade frallor och kanelbullar. Jag avstod snällt och tog te. Sedan på eftermiddagen kom ett gäng kanelbullar till fram. Även denna gång höll jag mig. Bra. Är inte så svårt egentligen. Det är första suget som säger ja, sen är det lugnt när man ser alla börja äta haha. Blir typ glad att det inte är jag som äter det där.

Dagens mat då

Frukost: Yoghurt med linfrön, kanel och vaniljpulver
Lunch: Samma som igår - en avokado, fetaost och ruccola
Middag: Även det samma som igår haha - Zuccinilasagne och gurka
Övrigt: Naaada.. förutom allt vatten jag druckit idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar