28.10.11

Förberedelser

Både inför jobbdagen imorgon och inför halloweenfesten som äger rum imorgon kväll! Är sååå taggad till jobbet då jag gjort en grym playlist till butiken som är 9h lång vilket innebär att jag inte kommer höra samma låt en endaste gång under dagen till skillnad från skivan med 12 låtar som annars går på repeat dag ut och dag in. Lycka!

Sen har jag varit runt i Täby Centrum och i stan för att hitta kläder till halloweenfesten imorgon. Svååårt. Men nu vet jag vad jag ska vara och jag tror det kommer bli sjukt bra! Känner mig taggad till tårna. Har inte varit utklädd sedan diskot i mellanstadiet. Så det ska bli riktigt kul!

Ska nog köpa med mig en flaska vin som vi tjejer ska dela på medans vi gör i ordning oss för att komma i stämning. Kommer bli fantastiskt bra!

En liten hint om vad jag ska vara...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar