7.10.11

Bakaa

Jag har börjat inse att min te-konsumtion har gått till en överdrift! Igår drack jag typ 17 koppar te (jo Hampus, det var så många.!). Så fort mitt te tog slut så gick jag och fyllde på. Visst te är bra på alla sätt och vis. Men att dricka så mycket kan ju inte vara bra, jag måste ju töja ut magsäcken? Haha.
Nu sitter jag dock återigen och äter yoghurt och dricker te. Men idag ska jag dricka lagom mängd.

Alltså min yoghurt-frukost är SÅ god. Enkel dessutom. Turkisk yoghurt med vaniljpulver, kanel och linfrön. Muuums!
Ikväll eller imorgon ska jag baka några kex och kanske knäckebröd hade jag tänkt. Enligt LCHF då förstås. Receptet hittar jag här och här. Ser hur gått som helst ut, ska bli intressant att prova!

Imorgon ska jag vara med de här två fröknarna. Två av mina fyra underbara syskon. Jag längtar!



God morgon förresten! Nu ska jag göra mig i ordning, sen bär det av till jobbet! Adjööö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar