11.6.11

Nybäddat

Det kan ju inte finnas något som är bättre än att som nyduschad gå och lägga sig i rena lakan? Underbar känsla. Nästan så att jag skulle kunna bädda om varje dag för att få uppleva den känslan så ofta som möjligt haha.

Idag är det sjukt fint väder och såklart så jobbar jag, precis som förra helgen. Men jag får väl se det i pengar. Då är det ju bra. Idag till frukost äter jag filmjölk med linfrön, pumpafrön och kanel.

Ikväll ska jag hitta på något. Vad är oklart men jag ska antagligen möta upp Emelie och Natti i alla fall. Jag jobbar till sex och orkar nog inte åka hem emellan. Får alltså klä mig redan nu. Beslutsångest!

Mitt hus är väldigt dåligt isolerat. På vintern är det iskallt och på sommaren är det varmt. Men jag är ju så frusen så jag tycker ju att det är perfekt temperatur inomhus på sommaren. Mamma kom ner idag och frågade om jag har kunnat sova med tanke på att det har varit "sååååå varmt". Hon sover med endast lakan. Jag sover med duntäcke och har sovit som en gud. Perfekt! Nu fryser jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar