15.6.11

Dyslexi?

Jag var med Emelie och Natti för några dagar sedan. Vi satt och pratade om felstavningar tror jag. I alla fall så sa Natti:
- Anna, Utecompagniet och Sturecompagniet stavas inte "Sturekompaniet och Utekompaniet" som du skriver...
Jag skämdes lite... sen kommer Emelie:
- Och Lounge stavas inte "Lounch".
Haha. Asså hur dålig får man vara. Jag som trodde att jag var bra på att stava men uppenbarligen är jag helt fel ute! Men nu kan jag stava till både lounge och compagniet.

Idag jobbar jag till åtta. Hade varit nice att gå till gymmet efter men det känns lite sent. Kanske blir en promenad på hemmaplan istället om vädret tillåter. Känns som att regnet hänger i luften!

1 kommentar:

  1. Jag tror faktiskt att jag sa det på ett ödmjukare sätt. Lindade in det sådär lagom mjukt.

    SvaraRadera