29.6.11

Lurre

Luuunch! Jag ska lägga upp bilder från midsommar. Har bara inte haft tid. Lite busy med solningen här. Kan nästan lova att jag gör det ikväll, om inget kommer ivägen. Haha. Har inte bara varit dålig med att blogga utan även med maten jag käkat. Sommaren gör mig till en syndare. Till lunch idag blev det lax med timjan. Till det sparris, oliver, fetaost och basilika! Det är ju godare än allt annat onyttigt. Förstår inte varför jag halkat ur den bra cirkeln jag var i. Det har faktiskt resulterat i ett kilo upp. Nu är det skärpning på riktigt.

Åt pizza (!) med Emelie igår. Vi skulle ha samma sort. Jag beställde. Fel. Vi fick in två pizzor med bacon och rått ägg. Eu. Vår söta servitör var däremot schyst och lät oss beställa två nya. Haha. Service där ja! Capri på Nybrogatan! Dit kommer jag gå igen, för det första för att det var bra service men också en trevlig uteplats på sidan av restaurangen som man inte ser från gatan. Inte så mycket folk heller. Perfekt om man vill käka något till bra pris!

Nu har jag bråttom som vanligt! Helt sjukt hur jag alltid lyckas vara ute i sista sekund trots att jag har alltid i världen på mig. Jaja gotta go! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar