18.6.11

Bio

Det sjuka är att hon är snygg i dessa brillor. Haha. Allt klär en skönhet.

Var med den här pinglan idag efter jobbet. Vi skulle först träna sen käka och gå på bio. Hann springa 15 minuter innan vi insåg att det blev lite stressigt. Fick avbryta. Åkte till Kista då biljetterna i stan var slutsålda. Såg Unknown. Helt okej film faktiskt!

Jag såg att jag återigen stavat fel.. puré stavas det och inte pyré. Vilket självklart stämmer. Men jag tror faktiskt att jag bara tryckte på fel tangent denna gång, för jag vet ju att det inte stavas med y! ;)

Nu ska jag sova, upp och jobba imorgon! Blir en lugn helg, känns dock ganska skönt. Taggar inför midsommarhelgen samt Oslo, var jag åker till den 1 juli! Ska bli skoj. Hälsa på Natti lite granna och även upptäcka Oslo som jag aldrig varit i!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar