24.6.11

Midsommarfix

Jag slutade jobba 20.15 idag. Direkt till pappa för att hämta bilen som jag ska ta till jobbet imorgon för att snabbt komma till Högmarsö efter. Hos pappa passade jag på att baka västerbottenpajer. Lika bra liksom. Vad är en midsommar utan det?

Nu har jag hållit på att packa. Svårt att bestämma såhär i förväg då jag inte har en aning om hur vädret kommer vara. Hoppas på det bästa och packar ner klänning och kjol. Kanske smyger ner ett par brallor också att kunna byta om till senare.

Jag är så sjukt trött och skulle fasen göra vad som helst för att få mitt pass imorgon bortbytt. Skulle vara najs att slippa stressa och kunna komma ut lite tidigare än vad jag nu kommer göra. Som tur var kommer Jasmina och Peder också åka ut efter två, så jag får sällskap. Iof kommer vi åka i olika bilar, men vi kommer kunna vinka ibland... haha.

Nu måste jag sova så att jag orkar med morgondagen! Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar