19.6.11

Grattis systrar

Förra helgen fyllde min kära lillasyster år och nu är det min storasysters tur. GRATTIS på födelsedagen!


Jobb även idag, gårdagen gick sjukt snabbt. Rean är i full gång och det är mycket rörelse i butiken. Tiden går 10 gånger så snabbt mot vad den brukar göra i vanliga fall. Det är förståeligt då vi har bra produkter på rean. Kom förbi och titta!

Det är 15°c ute och min mor envisas fortfarande om att ha fönsterna öppna. Hon är lustig. Det får liksom aldrig lov att bli så pass "varmt" att jag inte fryser.. Skulle inte förvåna mig om hon, när det blir värmare igen, köper en fläkt av något slag för att ändå kyla ner huset. Det är juni och jag sover fortfarande med duntäcke och världens varmaste filt över. Är det normalt? Ge mig lite värme!

Vill ha dessa solglasögon, vet inte alls hur de sitter på men SNYGGA! Från Armani! Ska nog leta upp den när jag får lön. Haha.

Idag har jag på mig en ny tröja från Monki. Jag behövde verkligen någon helt vanlig simpel tröja. Var väl mindre nöjd med att det var markerade armar men den är skön och fin ändå så va fan. Den var på rean dessutom, kapa den för 150:- tror jag, inte illa pinkat för 100% bomull. Fyndar-Anna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar