13.6.11

Jobba bakfull?

Lördagen blev mycket rolig. Åkte hem till Emelie efter jobbet, dit även Natti (som ännu en gång är tillbaka i Sthlm, tror hon saknar oss lite) kom. Vi satt på balkongen och drack vin och åt illaluktade ost. Väl inne i stan gick vi förbi Stures, Ute och avslutade på Hells. På Utecompagniet träffade vi några sköna norrmän som vi hängde med resten av kvällen. På söndagen jobbade jag, lite segt när klockan ringde vid nio, då jag inte kom hem förns halv sex. Men dagen klarades av och jag kände mig inte alls så dålig som jag hade trott att jag skulle göra.
Min kära syster Johanna fyllde år igår, så efter jobbet drog jag och Jenny till Kista för att inhandla födelsedagspresenter.

Nu sitter jag här, trött, och funderar på hur jag ska orka med dagen. Jobbar på DHS idag. Det ska bli kul, men är lite seg alltså. Jaaa ja.

Sjukt tråkigt inlägg. Tänkte väl mest ge en liten update. Bilder kommer. Nu måste jag gå. Ha en braaaa dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar